SFO

Velkommen til SFO Kæret – Fløng Skole

Vi er et fritidstilbud for børn fra 0.-3. klasse og fra april indtil sommerferien også for vores ”Aprilbørn”, som går i heldags SFO inden opstart i 0. klasse.

Vi tilbyder aktiviteter, som tager udgangspunkt i skolebestyrelsens principper. Vi har særligt fokus på:

• Leg og aktiviteter
  • Alderssvarende medindflydelse
  • Sprog, kommunikation og relationer
  • Krop, bevægelse og sundhed

Vi har dejlige rammer inde med mulighed for at være i hal, værksteder, spillerum og diverse legerum. Ude har vi en nyrenoveret legeplads med plads til masser af bevægelse, leg og bål.

• Vi har primærpersonale tilknyttet til den enkelte årgang og deltager i skolehjem samtalerne én gang om året (0.-2. klasse). Hvis I har spørgsmål eller andet så kom gerne til personalet eller lederen – hellere én gang for meget end for lidt.

Indskrivning til SFO-Kæret sker digitalt via kommunens hjemmeside: https://www.htk.dk/Borger/Skoler-uddannelse/SFO-fritidsklubber.aspx

SFO- leder

Githa Nøhr-Nielsen: 43 35 22 45/ 20 35 58 81

E-mail: floengskole@htk.dk

Kontakt SFO-Kæret

Nord:   21 57 27 97  Syd: 20 26 58 26

Åbningstider i SFO-kæret

Mandag-torsdag kl. 6.30-17.00

Fredag kl. 6.30-16.00

Skolefridage og lukkedage i skoleåret 23/24

SFO Kæret holder lukket:

• Dagene omkring jul og nytår 23. december - 31. december, begge dage inkl.
  • Dagene op til påske - 25. marts - 27. marts
  • Fredagen efter Kristi Himmelfartsdag - 10. maj
  • Grundlovsdag - 5. juni

Skolefridage og lukkedage i skoleåret 24/25

Datoer kommer

Der gives tilbud om pasning på en SFO i kommunen på faste lukkedage - dog ikke på Grundlovsdag eller juleaften 24. december

Forældrefolder

Shape Created with Sketch.

Skolebestyrelsens principper for SFO-Kæret

Shape Created with Sketch.