10. klasse

LINIE 10

10. klasse er et rigtig godt tilbud uddannelsestilbud til dig, som efter 9. klasse har brug for at få lidt mere styr på det faglige – og blive helt klar på hvilken ungdomsuddannelse du skal vælge.

LINIE 10 (Høje-Taastrup Kommunes 10.-klassecenter) oplever du et skoleår, hvor du bliver mødt med udfordringer og krav med mulighed for at:

• blive fagligt dygtigere
  • udvikle din selvstændighed
  • blive mere moden
  • blive mere sikker på dine fremtidige valg
  • blive klogere på dine mange uddannelsesmuligheder

Udover at blive undervist i fagene dansk, engelsk og matematik tilbyder vi blandt andet linjefagene sport, mesterkok, e-sport, billedkunst, mediefag og værkstedsfag. Du har også mulighed for at vælge tysk og fysik.

Vi har ikke kun fokus på at udvikle dine faglige kompetencer – vi bruger også meget energi på at udvikle dine personlige og sociale kompetencer. Naturligvis i samarbejde med dig!

Du kan læse meget mere om LINIE 10, fagene, linjefagene og vores mange andre spændende tilbud i vores on-line brochure på www.linie10.aula.dk Her har du også mulighed for at se en lille video, hvor vores nuværende elever fortæller om deres år på LINIE 10.

Vi glæder os til at se dig J

Allan Kierkegaard

skoleleder